رشد ۲۴ درصدی تولید فولاد خام ایران در ماه اکتبر

رشد 24 درصدی تولید فولاد خام ایران در ماه اکتبر

انجمن جهانی فولاد اعلام کرد:
رشد ۲۴ درصدی تولید فولاد خام ایران در ماه اکتبر
انجمن جهانی فولاد، رشد فولاد خام ایران را طی ماه اکتبر۲۰۱۶، حدود ۲۴ درصد و برای ۱۰ ماهه سال میلادی، بیش از ۹درصد اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، بر اساس گزارش انجمن جهانی فولاد (World steel Association)، ایران در ماه اکتبر ۲۰۱۶ میلادی، یک میلیون و ۶۴۰ هزار تن فولاد خام تولید کرد. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، یک میلیون و ۳۲۴ هزار تن بود.

همچنین، از ابتدای ماه ژانویه تا پایان ماه اکتبر ۲۰۱۶ میلادی، ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تن فولاد خام تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۵ میلادی (۱۳ میلیون و ۵۵۵ هزار تن)، ۹٫۶ درصد رشد نشان می دهد.

۶۶ کشور فولاد ساز جهان در ۱۰ ماهه میلادی، یک میلیارد و ۳۳۳ میلیون و ۴۹۲ هزار تن فولاد خام تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، یک میلیارد و ۳۳۴ هزار و ۷۴۷ هزار تن بود که یک دهم درصد کاهش نشان می دهد. اما میزان تولید ماه اکتبر ۲۰۱۶ فولاد سازان جهانی (۱۳۶ میلیون و ۵۲۳ هزار تن ) نسبت به میزان تولید ۲۰۱۵ (۱۳۲ میلیون و ۱۲۸ هزار تن) نشان می دهد که این روند ۳٫۳ درصد رشد کرده است.
طبق این گزارش، ۵ کشور نخست تولید کننده فولاد خام جهانی به ترتیب چین (۶۷۲ میلیون و ۹۶۰ هزار تن)، ژاپن (۸۷ میلیون و ۴۵۰ هزار تن)، هند (۷۹ میلیون و ۵۲۱ هزار تن)، آمریکا (۶۵ میلیون و ۹۶۹ هزار تن) و روسیه (۵۸ میلیون و ۵۹۸ هزار تن) بودند.
ایمیدرو



rahbar2 president.ir vezarat-sanat IMIdro iscsc

نشانی كارخانه : اهواز كيلومتر 9 جاده اهواز - خرمشهر تلفن 9-33310460-061 فاكس دبيرخانه : 33310360 كد پستي 6139731198 صندوق پستي 1566 دفتر مركزي و امور سهام : تهران ميدان ونك خ ملاصدرا بين خ شيرازي و شيخ بهايي پلاك 156 طبقه 5 تلفن : 8-88614306-021 فاكس : 88614309-021 .تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نورد و لوله اهواز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.